όροι και προϋποθέσεις χονδρικής

Ποια είναι η διαδικασία εγγραφής ως πελάτης χονδρικής;

Αν ΔΕΝ έχετε λογαριασμό κανονικού πελάτη:

  1. Πατήστε πάνω δεξιά στο “Login
  2. Κάτω-κάτω απ’ το σημείο εγγραφής υπάρχει επιλογή “Or Want to Register as a Wholesaler?
  3. Συμπληρώνετε τα στοιχεία σας και στο τέλος επιλέγετε register.
  4. Αν δεν εμφανίζεται κάποιο μήνυμα αποτυχίας εγγραφής ή κάποιο κόκκινο τετραγωνάκι στην λίστα με τα στοιχεία που συμπληρώσατε, το αίτημά σας έχει ληφθεί και θα εξυπηρετηθεί το συντομότερο δυνατό από κάποιον διαχειριστή μας.

 

Αν έχετε ήδη λογαριασμό κανονικού πελάτη:

  1. Πατήστε πάνω δεξιά στο “Login
  2. Συνδεθείτε με τα στοιχεία σας κάτω απ’ την φόρμα του Login.
  3. Πατήστε στην πάνω μπάρα το μαύρο ανθρωπάκι (δεξιά απ’ την τελευταία κατηγορία – Accessories – στο πάνω μενού)
  4. Επιλέξτε Upgrade to Wholesaler.
  5. Θα χρειαστεί να συμπληρώσετε μόνο τα στοιχεία που λείπουν για να γίνετε πελάτης χονδρικής.
  6. Αν δεν εμφανίζεται κάποιο μήνυμα αποτυχίας εγγραφής ή κάποιο κόκκινο τετραγωνάκι στην λίστα με τα στοιχεία που συμπληρώσατε, το αίτημά σας έχει ληφθεί και θα εξυπηρετηθεί το συντομότερο δυνατό από κάποιον διαχειριστή μας.

Πόσο είναι το ελάχιστο ποσό παραγγελίας;

Το ελάχιστο ποσό είναι 100€. Οποιοδήποτε παραγγελία χονδρικής αφορά μικρότερο ποσό των 100€ θα ακυρώνεται αυτόματα από το σύστημα.

Ποια είναι η τιμή χονδρικής;

Η έκπτωση για πελάτες χονδρικής είναι 40% από την ΑΡΧΙΚΗ τιμή (όχι από την τιμή σε τυχόν έκπτωση)

Ποια είναι η διαδικασία παραγγελίας χονδρικής;

Ο πελάτης χονδρικής βάζει ΕΝΑ από το κάθε προϊόν που ενδιαφέρεται στο καλάθι και αναγράφει στα σχόλια παραγγελίας τις ποσότητες που επιθυμεί απ’ το κάθε προϊόν. Οι ποσότητες μπορούν να ξεπερνούν τις διαθέσιμες ποσότητες που αναγράφονται στο κάθε προϊόν. Επιλέγει τρόπο πληρωμής “Αποστολή παραγγελίας για έγκριση (ΠΕΛΑΤΕΣ ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ)“. Κάποιος από τους διαχειριστές μας θα ελέγξει με τους προμηθευτές αν είναι διαθέσιμες οι ποσότητες που ζητήσατε κατά την παραγγελία.

Εάν οι ποσότητες είναι διαθέσιμες, θα ενημερωθείτε με νέο μήνυμα ότι η κατάσταση παραγγελίας άλλαξε σε “Εκκρεμεί πληρωμή“. Στην περίπτωση αυτή, κάνετε Login στην σελίδα, πατάτε το μαύρο ανθρωπάκι και μετά Orders, πηγαίνετε στην παραγγελία που εκκρεμεί πληρωμή, επιλέγετε “Πληρωμή“, και ολοκληρώνετε την παραγγελία σας κανονικά, με πληρωμή με κάρτας μέσω της Πειραιώς, ή με πληρωμή με Paypal.

Εάν οι ποσότητες ΔΕΝ είναι διαθέσιμες, θα ενημερωθείτε τηλεφωνικώς ή μέσω mail για το καλύτερο δυνατό που μπορεί να γίνει από θέμα ποσοτήτων.

Σημειώσεις:

  • Η έκπτωση για πελάτες χονδρικής είναι 40% από την ΑΡΧΙΚΗ τιμή (όχι από την τιμή σε τυχόν έκπτωση)
  • Οι πελάτες χονδρικής δεν δικαιούνται περαιτέρω εκπτώσεις από την τιμή χονδρικής και οι τιμές τους δεν επηρεάζονται από τυχόν περιόδους εκπτώσεων πελατών λιανικής.
  • Οι πελάτες χονδρικής δεν δικαιούνται το 5% off για πληρωμές με κάρτα ή Paypal.
  • Τα ταμπελάκια (labels), στο πάνω αριστερά μέρος στις φωτογραφίες με εκπτώσεις (π.χ. 20% off) αφορούν ΜΟΝΟ πελάτες λιανικής.
  • Οι πελάτες χονδρικής είναι υποχρεωμένοι να στέλνουν την παραγγελία προς έγκριση, και μετά την έγκριση να ολοκληρώνουν την παραγγελία τους κανονικά.
  • Τα κουπόνια δεν δουλεύουν σε πελατές χονδρικής.
  • Το στοιχεία πελατών χονδρικής κατά την εγγραφή θα ελέγχονται από τους διαχειριστές του καταστήματος ως προς την εγκυρότητα.
0
X